Dawkowanie:

•Guarana w proszku:
przeciętnie 1 łyżeczka w zależności od masy ciała lub odporności na kofeinę na szklankę napoju. Na poł godziny przed treningiem lub 1 do 2 łyżeczek dziennie (najlepiej na pusty żołądek). Działa do 6-7 godzin. Można również wymieszać z kawą która zwiększa efekt, jogurtem, kakao lub sokami. Również daje bombowy efekt z Coca -Cola i Pepsi-Cola.Guarana podnosi energię i stymuluje na kilka godzin. Można zmieszać z kawą rozpuszczalną co wzmaga efekt kofeiny i uzupełnia się nawzajem. Guarana naturalna jest niesmaczna ale dzięki uniwersalnej postaci jaką jest proszek można spożywać ją według uznania np. z jogurtem albo szejkiem mleczno-owocowym. Guarana słabo rozpuszcza się w wodzie. Dlatego trzeba ja dobrze rozmieszać. Ewentualne jeżeli zostanie na dnie szklanki osad - to guarana i trzeba go wypić!

•PRZEPIS: 1 łyżeczkę Guarany w proszku, 1 dojrzały banan, 1-2 szk. mleka - wszystko włożyć do miksera i wymieszać. Po 3 minutach mamy dobry energetyczny koktajl owocowo-mleczny. Można dodatkowo do gotowego koktajlu dodać również sok, lub syrop wedle upodobań lub dodać troszkę kawy na smak. Ważne! Banany powinny być dojrzałe, smak koktajlu wtedy jest bardzo dobry.
back [1] [2] next